Pages

Sunday, April 21, 2013

TANAH JV / USAHASAMA DENGAN



TANAH USAHASAM / JV

- sekiranya anda ada sebidang tanah untuk dimajukan sila hubungi saya .lokasi yang sesuai untuk pembangunan dan pastikan semua pemilik tanah bersetuju ( lihat dalam geran berapa nama )
- saya akan memberi kepada pemaju yang kukuh dan dijamin akan meyiapkan projek ini.tempoh masa usahasama dianggarkan 4+1 atau 3+2 ( 5 tahun )

-kenapa 5 tahun?
disini saya terangkan serba sedikit sebabnya urusan untuk penukaran status tanah,mengambil kelulusan badan2 kerajaan yang terlibat PBT dan tempoh menyiapkan projek selama 24 bulan atau 2 tahun pembinaan keseluruhan dan pengurusan pecahan geran individu.sekiranya kelulusan awal ,maka awal selesainya

-keuntungan jv
jv tanah anda akan mendapat unit rumah selepas selesai perbincangan dengan pihak pemaju dan sekiranya bersetuju.unit rumah ikut pada kebesaran tanah dan petak tanah selepas pelan susur atur dirangka ( ikut petak dalam geran tanah ).keuntungan lebih tinggi tanah anda dapat divalue mengikut harga pasaran hartanah ( rumah ) mengikut kawasan dan pembangunan sekitarnya.
-deposit pemaju akan tetapkan dan akan diberi selepas selesai sain perjanjian.kebiasaannya dianggarakan dalam 20-30k

- sila pastikan status tanah anda pertanian,perindustrian,komersial serta sila pastikan hak milik seperti rezab melayu atau bukan rezab melayu.
-pastikan semua pemilik tanah bersetuju sebelum sain perjanjian usahasama untuk memudahkan urusan

TANAH mesti atas daripada 2 ekar


berminat untuk jv sila hubungi saya dan email geran copy anda untuk rujukan membuat pelan susur atur.saya akan bantu anda untuk memudahkan segala urusan.

nazhousing09@gmail.com ( email )
nazhousing - 0192818820 ( hp )

1 comment:

  1. saya ada tanah 2 ekar di tangkak untuk jv bina rumah.call en omar 011-27632554

    ReplyDelete